آگهی شماره 3586 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا
آگهی شماره 9798 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا
آگهی شماره 1288 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا
آگهی شماره 1452 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا
آگهی شماره 5400 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا
آگهی شماره 5723 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا
جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

آگهی شماره 4005 مرکز خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت آوا

خرید فوری امتیاز رسالت در اردبیل استان اردبیل
مقدار : 48 میلیون تومان
شهر : اردبیل
کارمزد : 2 درصد
تعداد اقساط : 43 ماه
نحوه معامله : از طریق ادمین سایت
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

پرداخت تسهیلات و اخذ تضامین مطابق با بخشنامه های جاری بانک می باشد.
کلیه اشخاص حقیقی، اعم از پزشکان، وکلا، اساتید دانشگاه در حوزه علم و فرهنگ،مهندسین، معلمین، مدرسین موسیقی، دانشجویان، ورزشکاران، کسبه، صاحبان صنوف، اهالی حرفه و فن و هنر و ... می توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه جاری حقیقی و استفاده از خدمات و مزایای آن(در قالب اخذ دسته چک/کارت نقدی شتابی بدون دسته چک/ دسته چک و کارت بصورت توأمان) نزد بانک قرض الحسنه مهر ایران و تمرکز وجوه در اختیار خود اعم از درآمد، حقوق،مستمری،پاداش و پرداخت و انتقال وجوه مخارج روزمره و ... از طریق امکانات این بانک، علاوه بر برخورداری از کلیه خدمات بانکی نظیر(خرید اینترنتی(اجناس- شارژ)از پایانه های فروش-برداشت وجه-واریز وجه از طریق دستگاه ، انتقال وجه پایا، ساتنا و سایر خدمات نوین بانکی از قبیل اینترنت بانک،موبایل بانک و ...) بصورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در تمامی ایام سال و به هر مقدار، همزمان براساس میزان مانده حساب پایان روز خود، امتیاز میانگین حساب کسب نموده و پس از گذشت حداقل سه ماه یا بیشتر از زمان افتتاح حساب خود، می توانند متناسب با امتیاز میانگین حاصله، از تسهیلات قرض الحسنه این بانک بهره مند شوند. شایان ذکر است حداکثر تسهیلات این بانک برای هر فرد، ۲۰۰ میلیون ریال می باشد و در صورتی که امتیاز متقاضی، بیش از سقف فردی یادشده باشد، ایشان می تواند مازاد امتیاز مکتسبه خود را به بستگان درجه یک خود یا همسر، انتقال دهد.
وام و تسهیلات اعتبار در حساب جاری
مشتری بانک متقاضی شرکت در طرح تداوم مهر بانک، می تواند با واریز مبلغ مستمر ماهیانه ۲۲۳.۰۰۰ تومان به مدت ۲۴ ماه ، می تواند پس از اتمام واریز مبالغ مستمر ماهیانه ،از ۱۰میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۴ ماهه با کارمزد ۴ % استفاده نماید.
مشتریانی که توانایی ایجاد میانگین های حساب کمتری را داشته باشند، می توانند از اولویت دریافت تسهیلات در فاصله زمانی طولانی تری جهت کسب میانگین حساب(بطور مثال ۷ الی ۱۲ ماه) حسب انتخاب خود، از تسهیلات این بانک بهره مند گردند.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.